Az Alibaba áll a teljesen önvezető új kínai villanyautó mögött
Ebbe az új kompakt divatterepjáróba tulajdonképpen már kormány és pedálok sem kellenének.
Ebbe az új kompakt divatterepjáróba tulajdonképpen már kormány és pedálok sem kellenének.
A napokban megkezdik az osztrák főváros első önjáró elektromos autóbuszának tesztelését. A sofőr nélküli buszt először a bécsi közlekedési vállalat, a Wiener Linien leopoldaui garázsában próbálgatják, majd ősztől tesztelik forgalomban. Menetrendszerűen 2019-től szállíthat utasokat.
Vázoljuk, hogy az oroszok a jövőben milyen futurisztikus autókkal áraszthatják el az utakat.
Az Uber egyik járműve gázolt el egy gyalogost Arizona államban.
Támadnak az önvezető autók, de a bajor márka még jó ideig megadja a vezetés élményét a sofőröknek.
Ez az autó már egyáltalán nem a vezetési élményről szól. Hanem az önvezetésről és a hangtalan suhanásról.
Ha már mesterséges intelligencia modult is kapott a legutóbbi csúcsmobil, miért ne tanítanánk meg autót vezetni? – gondolták a Huawei fejlesztői. 5 héttel később már készen is voltak a feladattal.
Az önvezető autók jobban látják egymást, ha fehér színűek, és ez hatással lehet a jövőbeli kocsik fényezésére.
A Volkswagen ID Vizzion névre keresztelt autója hangvezérléssel működik majd, és természetesen teljesen elektromos lesz.
Az amerikai közlekedésbiztonsági hatóság szerint a kaliforniai vállalat meg nem erősített információkat ad ki idő előtt, ítélkezik, és befolyásolja a vizsgálatot.
A napokban megkezdik az osztrák főváros első önjáró elektromos autóbuszának tesztelését. A sofőr nélküli buszt először a bécsi közlekedési vállalat, a Wiener Linien leopoldaui garázsában próbálgatják, majd ősztől tesztelik forgalomban. Menetrendszerűen 2019-től szállíthat utasokat.
Néhány nap leforgása alatt már félmillióan látták azt a videót, ami segíthet megérteni a nemrégiben történt tragédiát.
A cég egy hét után közölt részleteket a halálos balesetről.
A lépés a nemrégiben történt halálos incidens után elég radikális.
A Massachusettsi Műszaki Egyetem kutatói olyan eljáráson dolgoznak, ami lebontaná az önvezető autók egyik legnagyobb "korlátját".
Nyilván az önvezetés legizgalmasabb formája a köznapi autózás kiváltása, de talán a legnehezebben megoldható. Vannak ennél sokkal közelibb célpontok, amelyekre már most 100 százalékban alkalmasak ezek a technológiák.
A Teslák robotpilótája megkapta a legújabb szoftverfrissítést, a tulajdonosok pedig rögtön le is tetsztelték, mire képes így az autó.
A hatóságok az esetről korábban csak annyit közöltek, hogy a jármű a zebrán ütötte el a gyalogost, aki kórházba szállítása után életét vesztette.
Eldőlni látszik a kérdés, hogy szabad-e automata autómosóban takarítani az autót.
A gyártók által végzett fejlesztések egyik legfontosabb irányvonala, hogy önvezető autót mutassanak be a cégek. A felhasználók viszont mindig a legkritikusabb tesztcsapatot jelentik, akik sokszor azzal trollkodnak, hogy mennyire könnyű átverni egy ilyen rendszert.